Friday, March 13, 2009

Seiko



Aku adalah peminat jam Seiko... malah bukan aku saje, ayah aku pun sama... peminat jam Seiko apa sebabnya? ntahlah aku pun takde jawapan tu.. Makna Seiko dalam bahasa Nippon ialah "Kejayaan"... Sejak tahun 1990 aku dah pakai jam Seiko 5 series.. setiap tahun aku akan dapat 1 jam Seiko nie naper? Pasal selalu aje aku hilangkan.. kenkadang pi rumah sedara mare aku tertinggal masa mandi lah dan macam macam lagi sehinggalah aku dapat hantaran perkahwinan aku.. sebuah jam tangan Seiko Cronograph dalam tahun 2004.. alhamdulillah sampai hari nie jam nie melekat kat pergelangan tangan aku... mungkin pasal isteri aku pandai jaga diri aku nie kot hehehe


Antara series Seiko yang aku minat adalah Credor Spring-Drive Sonnerie .. nak tau harganya .... boleh beli rumah banglo beb... RM350 000!

thanks to arwah K.Hattori founder kepada Seiko.. tanpamu takdelah aku dapat pakai jam nie hehehe

1 comment:

LITTLESTARS said...

hik..hik..hik...
ada blog gak yea.... kite dah lupa password blog kite la... that y tak berupdate....